95% avklarat

Idag är det bara 14 dagar kvar till BF....
Hur gick det till??
Jag trodde allvarligt på att tiden skulle gå jätte långsamt då äldsta dottern skulle vara hemma lite mer än 7 veckor med mig o lilla syster samt jag är höggravid.... men icke...
Fast nu då det är mer varmt än svalt ute o inne så tycker jag faktiskt att bebis kan komma tidigare.
När det regnade idag var det skönt :)
Lite mer sånt väder så orkar jag mer samt då spelar det ingen roll om jag går över tiden...
Bara jag inte går över lika länge som med äldsta dottern... o helst inte heller som yngsta..
Äldsta va igångsättning på 15:e dagen över o yngsta kom det igång självmant på 6:e dagen över...
Passar på att ligga ner o vila lite medan jag väntar på att torskgratängen ska bli klar i ugnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0