BF + 5

 
Jaha då har nästan ett dygn till gått. *suck*
Bara ca 8 timmar kvar av denna dag...
Jaja, får väl förbereda mig för att jag kommer hinna gå på kolla hos
min bm på tisdag =)
Fördelen är ju att jag hinner bädda om vagn(köpte en ny idag).
Sen på tisdag hos bm bokas en tid för tul (tillväxtultraljud) pga överburenhet.
O hinner jag få gå dit så kan jag lika gärna förbereda mig för att det ändå blir igångsättning.
Blir det igångsättning så kommer det ske den 9:e september... under förutsättning att det
finns plats på förlossningen.
Känns lite konstigt att denna bebis inte kommit än.
Detta kommer ju bli min sista o då hade det varit skönt om den kom tidigare än sina systrar...
Men som sagt bebis har mindre än 8 timmar på sig om den ska hinna det...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0