bye bye augustibebis

Som sagt här blev det ingen augustibebis.
När det inte kom igång ordentligt i torsdags så började jag ställa in mig
på att gå över resten av tiden oxå.
Nu är det typ 1 timme kvar av sista dagen i augusti så....
När jag o sambon tittade på så kom en del sammandragningar igen.
De första som höll på så länge sen i torsdags.
O de kändes långt ner.
Men nu ser jag fram emot tisdagen då jag har koll hos bm.
Då ska även en tid för tul bokas, jag får se bebis en gång till innan bebis kommer.
Det är iaf en liten tröst jämfört med att ha bebis här.
Jag tror inte bebis kommer förrän till nästan helg eller så blir det igångsättning...igen...
Jag hoppas bara att jag inte behöver snitt.
Det är något som jag hoppas slippa helt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0