En dag kvar

 
En dag kvar till bf.
Har inga direkta känningar att det skulle vara något på gång :/
Hade mer sammandragningar o ont i ryggen i fredags kväll än nu.
Igår vilade jag en massa på dagen o det hjälpte inte speciellt.
Så idag tänkte jag att jag göra något annorlunda, ute promenerade ett par timmar
o nu soffläge i stort sätt resten av dagen så att kanske kommer igång någon gång.
 
 
I en av de föräldragrupperna jag är med i på fb så finns det en tjej som väntar sitt andra barn,
vi följer varandra tidsmässigt.
Det började med att vi va beräknade samma datum enligt sm.
Sen fick vi tid för ul på samma klinik, hon 10 o jag 10:30.
Efter det blev vi båda flyttade till ett tidigare datum, så vi fick samma bf efter ul iaf :)
Dessutom väntar vi samma kön enligt ul.
Båda har planer på att i första hand föda på Huddinge BB.
Så nu hoppas jag nästan att vi föder samma dag oxå eller iaf nästan så
vi kanske kan hamna på samma avdelning efter förlossningen.
Det skulle vara kul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0