första vardagen efter sommarledigheten

Idag var första dagen tillbaka i rutinerna..
Jag började dagen med att gå till vc för att lämna blod till leverproverna.
Det var dropp in o lite kö... som tur va.
Frågade även hur det var med att dricka vatten o det fick man.
Sen hem för att fixa tjejerna, sen gå till förskolan med stora tjejen.
Efter vi lämnat en ledsen tjej,inte pga att hon skulle vara på förskolan utan för att hon
snubblade på parkeringen, gick jag o lilla tjejen till den avdelningen hon ska börja på.
Vi fick komma in o kika hur det såg ut, Evelina satte igång att leka direkt
så jag tror inte att det kommer bli lätt nästa vecka *skönt*
Sen gick jag o Evelina o handlade.
Sen hem o slappade tills jag skulle hämta Isabella...
Allt som allt en lugn o bra dag...
Har haft en del sammandragningar o illamående men inget mer..
Nu är sambon på jobbet,han gick på sin jobbarvecka nu ikväll...
Får väl se om bebis stannar tiden ut eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0