illamående & trött = innedag

Igår kom illamåendet igen... inget kul..
Det försvann efter jag sovit ett tag men då jag inte sovit bra i natt så
är jag trött så det blir nog bara en innedag idag med..
Vet inte om illamåendet beror på allt sparkande bebis hade för sig igår eller om det var pga sammandragningarna...
Skönt vad det iaf inte!

Det blev iaf ingen bebis igår så Charlottes gissning stämde inte..
Nu är det bara
Solan som tror på den 20:e
Sylwia tror på typ 22:a(hon gissar på första heldagen jag lämnar yngsta på förskolan,vilket borde bli på fredag)
Jag själv tror på 2 datum 23:e(om bebis följer samma tidsplan som syrrorna) eller 26:e(då min far fyller)
Har inte hört några andra gissningar så... får väl se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0