Inskolning på förskolan: tredje dagen

Idag var vi lite sena till inskolningen pga Evelinas återbesök
hos öronläkaren på City Akuten uppe i sthlm.
Men vi kom lagom till de skulle gå ut =)
Sen var vi ute tills det var dags för lunch.
Evelina var duktig, men det blev att byta kläder efter för det var soppa.
Sen ville hon inte sova så då fick vi gå till den avdelning hon ska vara om hon inte sover på vilan,
vilket är sin systers avdelning.
Det gick bra att vara där.
När hon varit där ca en halv timme så var jag tvungen att gå för att gå till min koll på mvc.
När jag kom tillbaka så hade Evelina blivit hämtad o var på sin avdelning igen.
Det hade gått så bra, hon hade lekt o pysslat en massa utan att vara ledsen.
Så imorron kör vi på heldag med lämning på fm redan.
Sen hoppas jag att jag slipper gå tillbaka förrän tjejerna ska hämtas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0