mvc snart

Kl 10:45 idag, torsdag, har jag tid hos bm för en check up.
Ska blir kul att se om jag står stilla på vågen eller inte.
Vad hon säger om mina värden mm.
Fattar knappt att det bara är 18 dagar kvar till bf...
O att jag haft förvärkar i ca 4 veckor redan...
Om denna tänker göra som sin syster så kanske denna bebis kommer
9 dagar innan sin syster gjorde med äldsta systern...
Äldsta dottern är född på 15:e dag efter bf, lilla syster kom 9 dagar tidigare alltså på 6:e dagen efter bf.
O om bebis tänker följa samma tidsschema så kommer bebis 9 dagar innan
yngsta dotterns antal dagar, den 23:e(2 dagar innan bf)....
Ska blir spännande o se om det blir så... =)
Självklart vet jag att bebis kommer när bebis är redo o inte innan.
Men det skulle ju vara skönt att slippa gå över en massa dagar med dessa förvärkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0