Shoppingdag idag

Idag tog jag med mig tjejerna till skhlm medan sambon sov.
Det var menningen att titta på byxor till tjejerna.
Vilket jag oxå hittade o köpte.
Det blev 1 par joggingbyxor o 3 par leggings till Evelina,
2 par joggingbyxor o 1 par leggings till Isabella samt
att jag hittade en dreglis o ett par strumpor till bebisen med barbapapa-motiv.
Sen köpte jag 2 st 2-pack krokar som man inte behöver skruva fast,
de hänger i fotänden på tjejernas våningsäng o där ska vi hänga upp
kläder istället för att lägga dem på golvet.
Sen köpte vi schampo, kex, plastfolie o lite godis på ÖoB =)

Vi hann hem innan regnet kom.
O det var tur för det var inte lite eller kort stund som det vräkte ner.
Nu blir det soffläge för mig nästan resten av dagen.
Tjejerna tittar på film just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0