sovit dåligt o illamående

För andra natten i rad så har jag sovit dåligt, vaknat minst 3ggr för att försöka somna om.
Detta har lett till illamående, iaf tror jag att det är det beror på.
I kombon att bebis "sträcker" på sig så att jag får sammandragningar.
När bebis sträcker på sig trycker det både neråt o uppåt... *inte skönt*
 
Jag kan inte heller sitta framåtlutad för då göra det ont på
nedre delen av magen, det blir ömt efter...
Så här kändes det inte alls med tjejerna...
Så det märks att det är 3:e barnet...
Jag vet fortfarande inte om jag tror bebis kommer innan bf eller efter,
inte heller om jag vill att bebis ska komma tidigare eller senare..
*beslutångest delux*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0