dagen idag

Idag startade vi dagen vid 8, vi åt frukost o sen straxt innan 10 gick vi ut.
Efter en timme ville tjejerna hem, Isabella var jätte svettig så hon fick vara hemma med sin pappa
o ta en dusch medan jag tog med mig Evelina till affären o handlade..
När vi kom hem så fick tjejerna vattenmelon o päron istället för riktig lunch.
O till efterrätt så fick de varsin glasspinne
Vid 13 så fixade jag välling till Evelina för att hon skulle sova, vilket hon gjorde.
När jag lagt in henne så gjorde jag macka o kesella blåbär till mig, Isabella fick macka o yoghurt.
Efter vi ätit det så gick jag in o la mig,sambon va vaken så att jag kunde göra det.
Isabella fick titta på en film.

När jag vaknade så gick sambon o la sig,han gick av sin nattvecka imorse så...
Vid 17 gjorde jag pasta o kokt korv till tjejerna, de åt nästan en hel korv var o pasta.
Sen gick vi o hämtade utt mitt paket.
Efter det så planterade vi om tomatplantan så att den har mer plats att växa på.
O vid 21 fick tjejerna lägga sig.
Nu ska jag vattna alla blommor på balkongen o sen lägga mig oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0