nytt på balkongen

Idag efter tjejerna ätit middag så tog vi oss en promenad till macken
för att hämta ut mitt paket från Ikea.
Det är min födelsedagspresent, när jag fyllde i november så fick jag ett kort där det stod
att jag fick ett "presentkort" på något jag ville ha till balkongen.
Men eftersom de renoverade fasaden o balkongen då så skulle jag få presenten
senare när balkongen var klar.
För ca 2-3 veckor sen hittade jag ett bord på ikea,
det fanns tyvärr ej kvar i butik men jag kunde beställa hem ett.
Så kollade med min mor o så gjorde jag beställningen.
O det var tur att jag tog vagnen för paketet var långt o brett men inte tungt.
Men jag fick hem det, öppnade det o fick se att jag inte behövde skruva ihop det alls =)
Var bara att fälla upp det o sätta fast spärren.
Äldsta dottern blev ju besviken eftersom hon ville hjälpa till att sätta ihop det.
Mennu står det där o jag har lovat tjejerna att vi ska inviga det imorron med
att äta frukost ute på balkongen...
Om de har tur hinner de äta lunchen där oxå innan solen kommer dit o det blir för varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0