Rätt ok dag igår

Efter mvc-besöket så mötte jag sambon o döttrarna i hallen hemma,
de var på väg ut.
Stora tjejen blev ledsen för hon trodde att de inte skulle gå ut då jag kom hem,
men jag rättade henne o sa att de fick gå ut med pappa fast jag kommit hem.
O hon blev glad igen =)
 
O passade att sitta vid datorn, slappa o bara njuta lite av tystnaden.
De var ute i lite mer än 1 timme o när de kom in så gjorde jag lunch till dem.
Sen gick jag o handlade lite..
När jag kom hem blev det lägga sig i sängen under takfläkten *såååå skönt*
Sen efter mellisen gick jag o tjejerna ut, vi va ute i ca 2 timmar.
Hittade ett ställe med skugga så jag kunde sitta utan att känna mig super varm!
 
Sen gjorde vi pastasallad igen, blev massor kvar efter onsdag, men denna gång med tonfisk.
Tjejerna tog 2 omgångar så det var nog godkänt =)
Men pga värmen så blev det en lite jobbig natt med Evelina,då hon vaknade några ggr o va ledsen...
*min lilla tjej* =(
Så idag har jag bestämt att hon ska få sova middag...
Sen kommer vi nog inte va ute en massa,för imorron ska vi på kalas så då blir det säkert ute om vädret tillåter..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0