semester hemma hos föräldrarna

Idag hämtade min mor mig o tjejerna...
Vi ska spendera ca en vecka hemma hos dem som en liten semester då mamma har en veckas semester den här veckan som kommer,
sen jobbar hon en vecka o då är vi hemma.
Den här veckan ska vi försöka hinna med en tripp till söderköping o smultronstället =)
Sen ska vi till skansen på lördag med mor o hennes vän o kollega för vår årliga skansen-tripp.

Men för att återgå till idag....
Idag har vi varit ute mycket,det var skönt med lite svalare väder idag...
Vi tog en promenad till affären för att handla, sen gick vi till kiosken o köpte mjukglass till mig o mamma, gb-glass till tjejerna o hamburgare till min bror som hängde på fast han har helgips.
Sen efter maten var vi ute i ca 1,5-2 timmar o då märktes det på tjejerna att älskade att kunna va ute massor... =)
Det är det enda jobbiga med att bo i lgh på 6:e våningen...

Här kommer lite bilder från idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0