tandläkaren idag

Igår kväll så kände jag att något satt fast i min visdomstand på högersida i underkäken..
När jag gick till badrummet o kollade samt rengjorde så fick jag se att
det pyttelilla hålet som jag trott det var var mycket större...
Förmodligen så har det blivit först ett litet hål på ytan o sen har det blivit som en grop under tandytan, o nu igår så lossnade tandytan.

Ringde Tandea i Norsborg, tyvärr hade de ingen tid idag men fick tid hos dem i Skhlm istället kl 15.30.
Vilket gör att jag får väcka sambon typ 14.30 o sen åka själv. =)
Jag hoppas de gör undersökning o tandutdragning(vilket jag hoppas på o inte lagning) idag..
I värsta fall så får jag komma tillbaka för åtgärd.
Däremot så frågade jag om bedövning o det får jag. =) =)
Så blir jag nöjd idag så kommer jag fortsätta gå dit..
Har minst 2 hål som måste fixas.. ett som är andra prio efter visdomstanden...
O sen ett eller två mindre...
Men måste kolla upp delbetalning för jag har inte råd att betala hur mycket som helst varje månad på min föräldrapenning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0