v33

Idag går jag in i en ny vecka...
Fattar knappt att om ungefär 2 månader så är bebisen här...
O om jag känner mig själv rätt så kommer det inte komma igång av sig själv när sambon är ledig...
Då kan jag inte slappna av riktigt...
Så min gissning är att bebisen kommer antingen 2 veckor innan bf, bf-veckan eller 2 veckor efter....
Just nu känns det lite konstigt att tiden springer iväg.... vi har ju inget namn alls som vi båda gillar...
Det skulle kännas bättre om vi hade minst ett namn som vi kunde tänka oss....
Just de namn somm jag fastnat för är zacharias, casper o kevin.
Kevin tycker även äldsta dottern om så får väl se vad sambon tycker...
Han har snöat in sig på dante(aldrig i livet) o samuel(tillhör inte mina favoritnamn)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0