förberedelser

Idag blev det en massa gjort.
När tjejerna åt lunch så satte jag igång en maskin tvätt med mina o tjejernas kläder.
Sen började jag möblera om i sovrummet så att vi kan få in spjälsängen...
När jag hade gjort det så hängde jag upp den rena tvätten som var klar o då insäg jag att jag hade massor av plats kvar på torkställningen så jag fyllde upp maskinen med bebiskläder i stl 50-56 ,så kör jag den imorron...
Efter det lekte tjejerna fortfarande så bra så jag fortsatte med att gå igenom tjejernas urvuxna kläder för att ta ur de som bebisen ska få låna, sen packade ner Isabellas o Evelinas i varsin låda som jag sen ställde ner i förrådet.
När jag ändå var nere i förrådet så passade jag på att ta upp spjälsängsdelarna samt liggdelen till vagnen.
Så nu har jag torkat av spjälsängen o den står i sovrummet.
Nu tänker jag vila resten av kvällen,kanske klippa till lite tyger o så...
Spjälsängen sätter jag ihop nästa vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0