Ny vecka: v30

Idag bytte jag vecka igen...
Nu är det bara 76 dagar kvar till BF.
Jag har alltså gått 29 fulla veckor.
 
Det stämmer verkligen att den här graviditeten springer iväg...
Hur det kan komma sig vet jag inte...
Under första graviditeten så jobbade jag tom 2 månader innan BF,
under andra graviditeten så pluggade jag hela tiden tom 5 veckor efter dottern föddes...
Denna har jag enbart pluggat 10 veckor o sen bara varit hemma...
 
Hoppas jag hinner med allt som jag vill sy o brodera till bebisen innan bebisen kommer.. .
Har iaf börjat möblera om lite i sovrummet för att få plats med spjälsängen..
Kläderna ligger i byrån, de ska tvättas i juli...
Det finns 3 paket blöjor hemma.. ska införskaffa några till ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0