underbar dag

Efter min koll hos mvc så gick jag till busshålplatsen för att hoppa på bussen
o möta min vän A-S o hennes minsting..
Vi åkte till kungens kurva för att kika om kronans apotek hade babyboxar kvar.
När vi ändå var där så gick vi in på Stoff&Stil, hittade kantband o snöre till babynestet.
Sen köpte jag svart mudd, en stuvbit o en trådrulle.
 
Sen gick vi till ikea för att käka lunch...
Bara vi o lille M, men han räknas ju knappt då han är snart 2 månader,
det är första gången vi gör något utan våra stora barn...
Därför räknas inte lillgrabben.
Inne på ikea hittade A-S några saker hon behövde men jag kom därifrån utan att spendera en krona(förutom lunchen då)....
 
Det var både trevligt o mysigt att få den tiden nästan ensam med A-S...
Ska bli kul att få vara föräldraledig samtidigt igen... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0