v 32, ytterligare en vecka närmare...

Idag är jag en vecka närmare att träffa bebisen <3
Fattar inte att det som mest 77 dagar(med över tid som slutar i igångsättning).
Jag tycker ju att bebisen kan få komma lite tidigare men inte mer än 2, max 3 veckor för tidigt...
Jag har iaf tvätta upp,vikt o lagt ner alla bebiskläder i stl 50-56 i byrån.
I den omgången tvätt var alla mössor,bebisvantar o strumpor med.
Sen tvättade jag alla kräkdukar/snuttisar med mina tjejernaskläder igår, så det är bara kläderna i stl 62-68 o liggdelstyget samt bebisfiltarna kvar att tvätta.
Vilket jag ska göra den här veckan.
Däremot har jag bestämt att vänta med att sätta ihop spjälsängen så länge som möjigt.
Tidigast blir dock om 2 veckor, då sambon jobbat en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0