plockat hemma idag

Idag kastade jag 4 par skor som var trasiga/för små för mig..
Detta på väg till förskolan med dottern..
Sen hem o hämta återvinningen som denna gång bestod av papper o konserver, kastade dem o sen vidare till maxi o handlade.
Hem igen, gjorde lunch till mig o lillfisen.
När hon hade somnat så plockade jag i en mängd kläder, som ska börjas användas snart, i tvättmaskinen. Den ska sättas igång imorron innan jag ska går till förskolan med stora tjejen, så att den nästan är klar när jag kommer hem igen.
Idag ska jag laga ett par byxor så att jag kan tvätta dem oxå imorron..
Jag har diskat en hel del...

Jag rensade lite igår kväll, packade de kläder jag inte lyckats sälja i kartonger som sen får vandra vidare till en second hand-butik...

Ska försöka undvika att oroa mig för att jag inte klarar mina kurser...
Hoppas läraren verkligen hinner rätta allt till nästa vecka så jag får veta svaren o betygen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0