rensning pågår

Igår rensande jag lite.
Idag rensade jag ännu mer, blev 3 soppåsar med skräp.
En kartong med glas o porslinsfigurer som jag ej vill ha kvar.
Lyckades tom få undan en massa kartonger som va nästan tomma,
ställde ordning i en garderob som vi har som förvaring...
Nästa projekt blir kökssoffan för den måste va tom på lördag..

Då ska vi fira yngsta dottern i förskott.
Så jag måste ju säga att jag känner mig riktigt duktig som plockat o rensat den senaste veckan...
O mer ska bort.

Får se när jag börjar få frågan om jobbet o så.
Kommer inte ta upp det själv utan om någon frågar så svarar jag..
Ska bli kul att se hur länge det dröjer nu.
Kurserna är slut nu o jag väntar bara på slutbetyg på båda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0