Dagens lilla skörd

Idag har jag inte hunnit sy så mycket på maskinen.
Men det blev först ett par bebisvantar till min väns bebis, självklart i matchande tyg som mössan...
Då min vän frågat om jag hade några bebisvantar att låna henne då hennes pojk hade lyckats riva sig.
Så när jag o Evelina kom hem från öppna så sydde jag ett par till henne samt letade fram de 2 paren jag hade hemma som lilltjejen hade.
Så när det var dags att hämta stora tjejen på förskolan så gick vi förbi vännen med vantarna o hon blev glatt överraskad över de jag hade sytt.

Sen efter middagen fick mina tjejer titta på en film så då satte jag mig o sydde 2 par till.
De ska min bebis ha sen h*n kommer.
Har tagit fram en body o en omlott-tröja för att se om jag kan rita av/klippa ut tyg för att sy någon egen body o omlott-tröja till min bebis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0