Långsam dag idag

Idag har jag inte gjort många knop... är otroligt seg efter gårdagen.. .
Men startade dagen med att kl 7 sätta igång en maskin tvätt, sen gjorde jag frukost till mig o tjejerna.
Ca 8.30 var tvätten klar så jag hängde upp den.
Straxt efter 9 gick vi ut o mötte upp kompisarna... förmodligen sista gången på länge som vi kan ses... min kompis väntar sitt 3:e barn.
Vi va ute i ca 1,5 timme.
Sen fick tjejerna lunch, o därefter gick jag o handlade lite.
Sen pysslade vi lite med tjejernas nya pysselsaker.

För ca 3timmar sen fick ett sms från kompisen att hon trodde det var dags.
Så hon ringde förlossningen o då hon har haft snabba förlossningar med sina grabbar så skulle hon komma in för en koll.
Väl där inne fick promenera o då gick vattnet
Så nu håller jag tummarna att det kommer igång o att hon får stanna kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0