Mina alster igår

Igår hann jag sitta vid symaskinen ett på fm o em.
Jag började med att byta skumgummit i tyget som ska sitta på stödbågen på vagen. Vilket va bra att jag gjorde det för skumgummi trasade sönder när jag skulle ta ut det.
Så när jag bytt skumgummi så sydde jag ihop tyget igen o sydde fast dragkedjan igen.

Sen började jag sy ihop ett linne till dottern,men hon ville minsann inte ha några axelband så det fick bli en tubtopp istället.
Satte fast 1,5 cm bred resår upptill för att den ska sitta kvar..

Sen sydde jag tre bebismössor till min bebis..
H*n börjar få mycket hemmagjorda saker..
Ska se om jag inte hittar lite mönster på byxor o bodysar oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0