Ny vecka, välkommen v 28

Idag är det v 28 av 40.
Fattar knappt att det är 12 max 14 veckor kvar till bebisen är här!!
Det är 90 dagar kvar till BF, om bebisen ens stannar så länge...
Tycker den här graviditeten springer iväg, på gott o ont.
Måste försöka klippa till o sy ihop ett babynest, det skulle jag ha behövt med äldsta dottern.
Får se om jag syr en ny amningskudde eller om jag struntar i det.
Finns ju inget stort behov av det, klarade amma äldsta tjejen utan en.
Sen ska jag försöka sy ett filt som man lindar in bebisen i, som har en huva.
Men först o främst ska jag brodera vidare på tavlan.
Den ska vara i stort sätt klar när bebisen kommer...helst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0