Tröttare än tröttast

Igår kväll åkte min kompis in till förlossningen.
Och kl 4:05 föddes hennes 3:e son =)

Pga att jag visste att hon åkte in så kunde jag ju inte somna förrän sent.
Väntade bara på ett sms där det stod att han hade fötts.
Efter jag fick ett sms av kompisen där hon skrev att de skulle ta hinnorna så gick jag o la mig med en förmaning om att jag ville ha ett sms med foto o info när han hade fötts.
Efter jag vaknat imorse kom sms:et.
Gud så sött han var!!
Så nu får jag längta efter att träffa dem. <3

Men då jag somnade efter 01:00 o fick gå upp straxt innan 7...
Så jag sov för få timmar i natt, vilket resulterade i att jag somnade när jag skulle söva tjejerna...
Ska gå o lägga mig snart igen, enda orsaken till att jag gick upp är att jag var tvungen att äta något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0