sonen o hans gosedjur Patrick

Sonen fick ett gosedjur av sin yngsta morbror när han föddes.
Igår så fick han den vid sig när han var vaken vilket ledde till att han låg o krama den.
Sen när han skulle sova så la jag den vid hans mage o han la handen på den. =)
Sen när han vaknade så hade han gosedjuret i ansiktet, som gjorde att "smakade" på det.
 
Gosedjuret är en röd hund som heter Patrick.
Min bror valde det helt själv,något som han gjort med tjejerna oxå.
De har oxå fått ett eget gosedjur av honom när de föddes.
Så nu när sonen somnat o jag la ner honom i sin säng så la jag Patrick vid hans mage.
Jag hoppas att det ska hjälpa honom att sova bra nätterna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0