Tandläkarbesök 2 av många

Idag var det besök 2 av många kommande.
Första besöket var för 2 veckor sen o det va en vanlig basundersökning.
Detta besök var utdragning som stod på schemat.
Min tandläkare frågade om jag kunde tänka mig att dra ut båda som skulle ut.
Vilket jag accepterade.
Så nu 5 timmar efter allt var klart så har bedövningen släppt o det ömmar lite.
Fast jag har ju tagit alvedon nu, om en timme är det dags för ipren.
Har i stort sätt bara legat i soffan sen jag kom hem.

Som tur är sonen snäll o accepterar att sitta i famnen eller ligga bredvid mig =)

Nu är sambon o hämtar tjejerna på förskolan.
Sen får han göra middag till dem,jag vill inte pröva äta mat än.
Utan jag har köpt hem nyponsoppa o fruktsoppa tills det känns bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0