BF +8, v 42(41+0) & mvc-besök

Idag har jag gått 8 dagar över tiden.
Så nu är jag i en ny vecka, v 42.
Det trodde jag inte med de förvärkar jag haft till o från sen v 32.

Som tur hade jag koll på vc idag =)
V42(41+0)
Vikt 69kg, viktuppgång sen inskrivningen i v7 är nu 11kg.
Bebisens hjärtljud 146
Mitt blodtryck låg på 120/65
Sf-måttet var 36, som det ska för vara 41 fullgångna veckor.
Socker 5,1
Järn 124(tror jag att det va)

Fick tul idag kl 14.30 på Huddinge sjukhus :)
Jag blev lite besviken då bm gjorde hela undersökningen på mindre än 5 min.
Till det positiva är att allt såg bra ut.
Vilket betyder att nu får vi bara vänta tills det antingen sätter igång självmant.
Om inte så har jag tid hos min bm den 9/9,då ska hon ringa till förlossningen
för att jag ska få en tid för igångsättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0