BF + 9

Vi fortsätter med en dag till över.
Jag börjar tror mer o mer på att kommer sluta med igångsättning
istället för att kommer igång självmant denna gång.
Har haft några ggr värkar som gjort att jag trodde att det skulle komma
igång men de slutar efter ett tag.
Så nu ger jag upp o ställer in mig på att det blir igångsättning nästa vecka.
Tyvärr blir jag stressad över de som frågar om inte bebis har kommit än.
Speciellt såna vi inte umgås med, som sambons kollegor.
Fattar inte folk att vi hör av oss när bebis kommit??
Igår ringde även sambons mamma.... på fyllan...
Hon frågade 'har inte bebisen behagat att komma än'.
Något.som jag tycker va onödigt att hon ens sa, en sak om hon frågade hur det var med oss,
men den kommentaren va helt onödig!!!
Tur att jag mina föräldragrupper o mina vänner på öppna förskolan.
Nu ska jag slappa i soffan o försöka vila lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0