BF+13

Inga känningar än idag.
Med bara 1 dag kvar tills jag gått över 2 veckor så ställer jag in mig på
att denna bebis kommer inte utan igångsättning.
Känns lite skumt att behöva bli igångsatt 2 av 3 graviditeter.
På något sätt känns det lite fel.
Men jag stör mig inte så mycket på det eftersom det här är min sista graviditet, sista bebisen, sista barnet.
Skulle inte orka med att gå över fler ggr för att sen bli igångsatt.

På ett sätt så känns det som att det inte riktigt är meningen att jag ska föda barn.
Att bära bebisarna är inga problem med men min kropp tycker inte att bebisarna ska ut...
Så känns det iaf.

För övrigt så har jag sällskap av en till som inte fått sin bebis i en föräldragrupp.
Det är hon o jag som var beräknade först den 31/8, hade ul samma dag, blev flyttade till den 25/8 o nu har vi gått över båda två.
O senast idag så frågade vi varandra om någon hade känningar, vilket ingen av oss har.
Får se om vi hamnar på förlossningen samtidigt...
Det skulle vara kul, ännu mera om vi hamnade på samma BB-avdelning efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0