Helgen hos mina föräldrar

I fredags va tjejerna hemma från förskolan för att vi skulle åka till
mina föräldrar.
Jag åkte själv med alla 3 barnen då sambon jobbade.
Det var en upplevelse, men det gick rätt bra.
Först tog vi bussen till tåget, sen hoppade vi på tåget o bytte tåg i s-hamn.
Vid slutstationen av tåget mötte min far oss med bilen.
O han hade lyckats fixa så att alla tre barnen satt i varsin bilstol i baksätet i bilen :)

O Maximilian var snäll o sov hela resan så det bidrog till att den gick så smidigt som den gjorde.
O vid läggdags gick det bättre än förväntat då Maximilian aaccepterade vagnen,
så han sov i liggdelen, Isabella i växasängen o Evelina sov i samma säng som mig.
Sen fick vi skjuts hem i söndags av min mor o då fick vi med badbaljan hem igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0