Njuter av bebisgos

Har inte känt orken att skriva på ett par dagar då förlossningen tog längre tid än jag räknat med.
Sen fick vi nästan lite hastigt o lustigt åka hem från BB.
Väl hemma så skulle vi hitta en rytm med tjejerna,bebis o de vanliga sakerna hemma.
Idag var första dagen som var nästan som vanligt.
Tjejerna va på förskolan o hade super bra för lite tråkigt är det hemma med bebisen
som bara sover o äter ;)
Så idag följde jag o lillgrabben med på morgonen o lämnade tjejerna bara för att det
skulle smidigt för dem, då det bara är jag som lämnat dem.
Sambon är hemma den här veckan oxå, så resten av veckan så ska han få lämna o hämta.
Detta för att from nästan vecka när han jobbar så kommer det bara vara jag som lämnar.

Efter lämningen av tjejerna så promenerade jag med lillgrabben till öppna
för att visa upp han för de som va där.
Sen gick vi in o handlade lite o sen hem.

O nu ikväll somnade alla tre barnen straxt efter 19 så jag tog fram mitt ena broderi,
grabbens födelsetavla.
Hann brodera dit grabbens namn o längd.
Bara vikt o datum kvar.
 
Ja just det vi bestämde grabbens namn idag.
Maximilian Jimmy Rolf.
Vi frågade tjejerna redan igår men bestämde oss idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0