Disney On Ice 2015

Idag var jag med barnen, ja även Maximilian fick följa med, till globen för att se Disney om Ice 😃
Till hjälp så hade jag med mig min mor o min yngsta lillebror.
Tjejerna var så uppspelta att de inte skötte sig så bra på vägen dit,
men väl där så var de som små änglar 💗
De fick varsin mugg med krossad is o saft i o sockervadd, sen fick de välja varsin sak.
Isabella valde en ljus stav o Evelina valde en Elsa-docka.
Sen fick de smaka lite av min brors popcorn.
Maximilian somnade första gången redan 10min in på första delen o sov ca 30min,
sen var han vaken till ca 20min i andra delen o till det var slut.
Så han var lätt att ha med ☺
Ska nog försöka spara ihop pengar o gå nästa år oxå,
men då får sambon följa med o förhoppningsvis min mor.
Det bästa var nog våra platser o priset, vi betalade 200:-/biljett(köpte när vi fick rabatt med ica-kortet).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0