Gott nytt år & god fortsättning!

Jag vill börja med att önska er som hittat hit ett riktigt gott nytt år!!!
Jag hoppas detta år får bra o minnesvärda stunder så som 2014 hade.

Först så fick jag veta precis innan nyår att jag väntade mitt tredje barn, sen blev jag klar på mina studier på gymnasienivå via komvux i mitten av mars, efter det så fick vi reda på att det var en son vi väntade.
I augusti så började Evelina på förskolan o sen föddes sonen på 16:e dagen över.

Så det har hänt rätt mycket positivt i år.
Men även 2 stora händelser som varit negativa har skett,
jag förlorade en av mina bästa vänner som betydde mycket för mig o sen har min farfar blivit jättedålig.

Jag tycker det är skönt att jag har barnen för utan dem hade brutit ihop.

Sonen firade in det nya året med att bli förkyld o med det inte sova ordentligt, men han somnade o sov genom hela tolvslaget.
Tjejerna somnade 5 min efter jag släckte lampan.
Nu ska jag sova o hoppas på att de sover till 9 åtminstone...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0