Utan blöja hela dagen

Idag var det första dagen efter ledigheten för tjejerna att gå till förskolan igen.
Så på morgonen frågade jag Evelina hur hon ville gör, gå med eller utan blöja till förskolan.
'Utan' fick jag till svar. ☺
Som tur hade jag förberett med extra byxor o trosor som skulle med till förskolan.

Väl på förskolan så berättade vi för dotterns fröknar att hon inte hade blöja,
men att vid vila får hon ha det pga att hon fortfarande har blöja på natten.

När jag kom o hämta tjejerna så berättade ena fröken att hon hade blivit blöt en gång,
men eftersom att de var ute i snön kunde de inte avgöra om det var för att hon satt i snön
eller om hon hade kissat i trosorna.
Så första dagen på förskolan gick bättre än jag förväntade mig.
Räknar med några olyckor nu då hon måste vänja sig vid rutinerna igen på förskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0