Ny mobil

I söndags när jag var ute med barnen så råkade ena dottern knuffa till mig
när jag skulle fota hennes syrra så jag tappade mobilen i asfalten.
vilket ledde till att skärmen fick så mycket sprickor att den inte funkade 😟
Så jag kastade mig iväg till skhlm för att se vad de kunde göra.
Tyvärr kunde de inte göra mer än isf skicka iväg den på lagning,
men då jag inte hade försäkring på den så skulle det kosta mig en hel del.
så eftersom jag bara har 3 månader kvar att betala på mobilen så köpte de tillbaka mobilen för 220:-
O jag valde istället en ny.
Det blev en HTC one m8s.
 

Jag är supernöjd med telefonen o tele2's service.
Mina foton är skarpare o färgerna bättre.
Något som jag värdesätter då jag fotar barnen mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0