3 år idag

Idag är det 3 år sen Evelina föddes.
Min "lilla" tjej blir stor.
Jag kan knappt fatta att tiden gått så fort!

I söndags så hade hon kalas för släkten o sin gudmor ☺
Hon fick många bra o uppskattade presenter!
Idag på morgonen fick hon 3 paket, alla var kläder då jag inte ville ge henne paketen med saker innan hon skulle till förskolan.
Hon fick ett par leggings, en klänning o en mössa som jag har sytt i ett tyg med frost-motiv(Disney-filmen).
Vilket var högt uppskattat ☺
Sen efter förskolan fick hon resten: en cykel, en Elsa-docka(från filmen frost) o ett Disney duplo med Ariel.

När min mor kom fick hon även trosor med Anna, Elsa o Olof på från Disney-filmen frost.

Jag tror Evelina har haft en bra 3 års dag.
Hon fick välja mat idag, det blev våfflor med grädde o jordgubbar.
Självklart valde jag att färga grädden lila (samma sak på tårtan i söndags) då hennes favoritfärg är just lila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0