På rörande fot hela dagen

Idag(tisdag) så var jag på rörande fot hela dagen.
Lämnade tjejerna på förskolan,tog mig till H-lunda för att få ut ett utdrag på föräldrapenningen från försäkringskassan.
Efter det skyndade jag mig hem igen då plånboken var hemma.
Sen mötte jag upp min vän Lotta,vi åkte skhlm.
Där jag skulle betala frakt på ett paket o lämna in.
sen kikade vi runt lite. Måste ju tänka på vad som jag måste köpa nu o vad jag kan vänta med.

Sen hem o hämta tjejerna tidigare,fick påminnelse om föräldramötet på yngsta dotterns avdelning idag.
Så hem,göra mat o gå tillbaka till förskolan för mötet.
Sen hem,ge sonen välling o sen lägga alla 3 barnen.
Självklart somnade jag även denna kväll med barnen,vaknade upp 3 timmar senare.....pigg...
Jaja,nu ca 3 timmar senare har jag tittat på tv o hängt upp tvätt. Så nu sova....till förhoppningsvis 7-7:30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0