Gillar mitt jobb

Jag hann jobba 5 dagar innan första vabben.
Den berodde inte på sjukdom utan att dottern skulle på inskrivning inför hennes kommande operation.
Däremot fick jag vabba med sonen pga att han kräktes torsdag kväll - orsak: övertrötthet
O sen kräktes äldsta dottern på lördagen 2ggr o inget mer,så vabb med henne måndag o tisdag.

Idag skulle jag egentligen jobba,men hann inte ner till jobbet innan de ringde från sonens avdelning.
Han var otröstlig, verkade vara hård i magen så de ville att jag eller sambon skulle hämta honom.
Då jag inte fick tag i sambon så vände jag direkt o fick ringa jobbet igen o vabba .
Det visade sig att han inte har bajsat sen h söndags eller måndags....
Men nu är det som vanligt igen efter lite vindruvor o 3 timmars vila på dagen.
Så imorron jobbar jag igen...... Äntligen.

Sen ringde de från sjukhuset om dotterns operation.
Den skulle ske på tisdagen men pga personalbrist får de inte operera på tisdag så blir den inte förrän på onsdag.
Så ringde o kollade med jobbet om de hittat någon för mitt pass på tisdag eller inte,det hade de inte så jag får jobba tisdagen.
Så kul.
Speciellt med tanke på att jag vabbat 5 dagar nu.

From onsdag så är det jag som vabbar med dottern o ligger kvar på sjukhuset med henne.
Jag hoppas på att kunna jobba några dagar veckan efter dotterns operation.
Men det beror på dottern o sambon lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0