Oj,vad tiden springer iväg

Det är snart två år sen jag skrev ett inlägg.... 🙈

Vad har hänt sen dess...
Först jobbade jag tom den 13 januari 2017... Trivdes jättebra o kände att det var ett jobb för mig.

Dock så ändrades mitt liv den 22 dec 2016,då fick jag antagningsbesked om universitetsstudier.
Jag kom in på förskollärarprogrammet på Stockholms universitet.
Jag har snart klarat av andra terminen,bara denna vecka kvar.
Denna vecka består av grupparbete imorron, salstenta på onsdag och debatt (sa-lag) på seminariet.

På måndag börjar nästa tredje terminen. Då jag har klarat alla kurser hitintills så hoppas jag på att jag klara denna oxå, så att jag kan fokusera helt på nästa kurs.

Barnen växer så det knakar.
Äldsta blir 8 år o går nu i skolan, mellersta blir 6 år och börjar förskoleklass i höst. Yngsta blir 4 år.

Jag själv blev 33 år i slutet av förra året.
Jag har fått anställning på två vikarie pooler, har dock inte hunnit jobba något än. Men hoppas på det i vår o lite i sommar.
Under förra året hann jag sy en del, mitt egna löfte till mig själv var att jag skulle sy ett plagg/sak i veckan i snitt.
När jag räknade ihop antalet så hade jag lyckats sy 87 plagg/saker, fast jag har pluggat heltid och har tre barn 👍

Nå nu måste jag plugga lite till salstentan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0